Super jedzenie dla super biegacza

Super jedzenie dla super biegacza

7 marca 2019

Kiedyś usłyszałem określenie, że “trening bez diety jest jak seks bez kobiety”. W pełni się z tym określeniem zgadzam.


Amatorzy zbyt często zapominają, że dieta jest tak samo ważna jak trening. I nie chodzi o to, żeby jeść mało, ale żeby to robić mądrze. Dzięki temu dostarczysz organizmowi niezbędnej energii do treningu, szybciej się zregenerujesz, będziesz zdrowszy i wreszcie będziesz podnosił swój poziom sportowy.

Najważniejszy zasady odpowiedniej diety biegacza to unikanie produktów wysoko przetworzonych (np. różne zupki w paczkach) i dostarczanie w pożywieniu maksimum witamin i minerałów.

Jakie produkty warto włączyć do swojej diety? To są moi faworyci:

Owoce i warzywa,

Orzechy,

Rukola,

Sól himalajska,

Woda mineralna,

Warzywa na patelnię,

Ryby,

Pieczywo pełnoziarniste,

Kurczak,

Gorzka czekolada,

Jajka,

Kiełki,

Oliwa z oliwek,

Ryż.

Tych produktów biegacz nie musi sobie żałować. Wkrótce opiszę każdy z nich i wyjaśnie dlaczego są takie dobre 😃.

Skomentuj przez FB